maanantai 20. lokakuuta 2014

Ei se ollu mun vika!

hei!~
Enpä oo postannut pitkään aikaan kunnon postausta. Jaja se vähän harmittaa mua. :c
Yritän alkaa taas postaamaan vähän enemmän. Mietin yhdessä vaiheessa, että lopettaisin nukkeilun. Mutta en voi luopua Hazelista ja Isasta. Ja vaihdoin Nanan nimen Hazel Marie Parkiksi.
JA HUOM. HUOM.
Jos myytte Miku lolin stock lolita asua ilmottakaa mulle sähköpostin kautta!
Sähköposti: neituli19@gmail.com
Joo tein ton sähköpostin kun olin 10 e/////e
Mulla on vähän kuvia mun lapin lomalta nwn



Siinä oli hieman kuvia. C; Toivottavasti piditte.
kommentit parantais päivää:3

11 kommenttia:

  1. Wow, aivan ihania kuvia :3
    Rakastan sun blogia neita <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitosta<3
      oi kiitos tosi tosi paljon, hyvä että tykkäät! :33

      Poista
  2. Ihania kuvia ja Hazel on niin söpö, miksi? ;___;♥♥
    ++banneri on ihana♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon ; - ; J että miks aijoin lopettaa? no koska tuntui etten ikinä saa isaa valmiiksi :c

      Ja kiitos >.<

      Poista
  3. Ihana Hazel, tosi nätti uusi nimi nukellesi. :3
    Hienoja kuvia tykkäsin paljon tuosta tokasta otoksesta.

    VastaaPoista
  4. Kiitos kiitos<3
    Hyvä että tykkäsit:3

    VastaaPoista
  5. Kerrassaan ihania kuvia! >3< Neitisi näyttää ihastuttava. Toi kehys-kuva on tosi kekseliäs.

    VastaaPoista
  6. Kiitos aivan hirveästi<3
    Olen ihan otettu näitä kommenteista>.<

    VastaaPoista
  7. Aww Hazel on liian söpö en kestä ; 3 ;
    Toi kuva mihin sanoit olevas addiktoitunu wa ryhmässä on muuten tosi kaunis. Palvon ❤️

    VastaaPoista